Aktualności
PROGRAM PRZEDSZKOLNEJ EDUKACJI ANTYTYTONIOWEJ „CZYSTE POWIETRZE WOKÓŁ NAS”
19 czerwca 2024
W roku szkolnym 2023/2024 oddziały przedszkolne z naszej szkoły ponownie przystąpiły do programu edukacyjnego „Czyste Powietrze Wokół Nas”. Pierwszą z form realizacji programu było zapoznanie rodziców z założeniami programu.
ODKRYWANIE TAJEMNICZEGO OGRODU
19 czerwca 2024
Uczniowie kl. IV a i kl. IV b na zajęciach języka polskiego wykonali barwne przestrzenne makiety tajemniczego ogrodu. Inspiracją była powieść F. H. Burnett pt. „Tajemniczy ogród”.
INSCENIZACJA „BALLADYNY” W KLASIE 7A
19 czerwca 2024
W ramach prowadzonej innowacji pedagogicznej, uczniowie klasy 7a na podsumowanie cyklu lekcji poświęconych lekturze „Balladyna” Juliusza Słowackiego, przygotowali inscenizację wybranych fragmentów dramatu:
WYCIECZKA TRÓJMIASTO
19 czerwca 2024
W dniach 03 – 06 czerwca 2024 roku uczniowie klas 5 – 8 wzięli udział w czterodniowej wycieczce do Trójmiasta. Program wycieczki był bardzo bogaty i obfitował w wiele atrakcji. Uczniowie mieli okazję nie tylko poznać historycznie istotne dla Polski zakątki, ale także nawiązać przyjacielskie relacje w ramach klasowej integracji.
EUROPA I JA
19 czerwca 2024
Ogólnopolski projekt Edukacyjny EUROPA I JA to projekt, w którym wzięły udział oddziały przedszkolne. Celem programu było przybliżenie dzieciom w wieku przedszkolnym wiedzy na temat krajów znajdujących się w Europie.
“BALLADYNA” – Z SOKIEM MALINOWYM „SMAKUJE” LEPIEJ
19 czerwca 2024
…Obie kocha pan, Obie wzięły dzban, Która więcej malin zbierze, Tę za żonę, pan wybierze…
WYSTAWA INDYWIDUALNA UCZENNICY KLASY 7B, EWY OLSZEWSKIEJ PT. „TKANIA”
18 czerwca 2024
Galeria „Schody”
GRY PLANSZOWE NA PODSTAWIE „MIKOŁAJKA”
17 czerwca 2024
Uczniowie klas czwartych, w ramach innowacji pedagogicznej „Lektury nie muszą być nudne – twórcze spotkania z lekturami”, w niezwykły i kreatywny sposób odkrywali tajemnice opowiadań R. Gościnnego i J.J. Sempe pt. „Mikołajek”.
PODSUMOWANIE INNOWACJI “EMOCJONALNY LOGORYTYM – SŁYSZĘ, MÓWIĘ, CZUJĘ…”
17 czerwca 2024
W roku szkolnym 2023/2024 dzieci z oddziałów przedszkolnych 0a, 0b oraz z Krasnoludków uczestniczyły w zajęciach, prowadzonych przez pedagoga, psychologa i logopedę szkolnego, w ramach innowacji pedagogicznej “Emocjonalny LogoRytm: słyszę, mówię, czuję”.
SUKCESY UCZNIÓW KLASY 4A W ZAWODACH JUDO
17 czerwca 2024
Mijający rok szkolny był bardzo owocny dla młodych zawodników judo, którzy sięgnęli po najwyższe odznaki w tej dyscyplinie sportu. Silna grupa czwartoklasistów w składzie: Alicja Górczyńska, Maja Przedwój, Lena Borowiecka i Mikołaj Odzimek, to reprezentanci klubu ULKS Judo Kowala i jednocześnie bardzo dobrzy uczniowie naszej szkoły.
INNOWACJA PEDAGOGICZNA „INSTALOGIK – DWA W JEDNYM” I WIELKI SUKCES UCZNIÓW NASZEJ SZKOŁY W OGÓLNOPOLSKIM KONKURSIE INSTALOGIK V EDYCJA 2023/2024
17 czerwca 2024
W bieżącym roku szkolnym realizowana była innowacja matematyczno – informatyczna pod hasłem ,,InstaLogik – dwa w jednym”, w ramach której uczniowie klas 4 – 8 rozwijali swoje umiejętności i pasje logicznego, algorytmicznego i kreatywnego myślenia, a także zgłębiali tajniki programowania.
SUKCES W OGÓLNOPOLSKIM KONKURSIE GRAFIKI KOMPUTEROWEJ „DBAM O ŚRODOWISKO – EKOLOGICZNE ZAKUPY”
14 czerwca 2024
Z wielką przyjemnością informujemy, że Ignacy Kowalczyk uczeń klasy 1a zdobył zaszczytne II miejsce w Ogólnopolskim Konkursie Grafiki Komputerowej „Dbam o środowisko – ekologiczne zakupy”.
NIE PAL PRZY MNIE, PROSZĘ!
13 czerwca 2024
Po raz kolejny w naszej szkole został zrealizowany program edukacji antytytoniowej Nie pal przy mnie, proszę!, który był adresowany do uczniów klas I – III.
WYCIECZKA PIERWSZOKLASISTÓW NA KOSMICZNE RANCZO W ROSOSZU
12 czerwca 2024
28 maja uczniowie klas pierwszych wraz z wychowawczyniami – Panią Sylwią Mąkosą i Panią Kamilą Deczewską oraz nauczycielem współorganizującym proces kształcenia w klasie 1a – Panią Anną Pawlikowską wybrali się na wycieczkę autokarową na Kosmiczne Ranczo w Rososzu.
„SKRZYDLATE SŁOWA”, CZYLI NAJPIĘKNIEJSZE CYTATY Z „MAŁEGO KSIĘCIA”
12 czerwca 2024
Na pytanie, które cytaty z „Małego Księcia” Antoine de Saint-Exupery’ego są najlepsze, uczniowie klasy 7a bez zastanowienia odpowiedzieli, że wszystkie! Swoje zdanie uzasadniali tym, że każdy jeden niesie w sobie jakąś uniwersalną prawdę podaną do tego prostym, jasnym językiem, która trafia bezpośrednio w serce.